مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: شرایط برای بارش‌های پراکنده از امروز شنبه تا فردا در نواحی مختلف این استان مهیا است.

محسن حیدری   اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان قسمتی ابری، تا روز یکشنبه در زاهدان، نواحی مرکزی و غربی باد و گردوخاک و در برخی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه وزش باد از شدت بیشتری برخودار است تصریح کرد: وزش باد شدید و گرد و خاک در زاهدان و نقاط مستعد توفان گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز در ارتفاعات جنوبی و غرب سیستان و بلوچستان و یکشنبه در سطح استان شرایط برای رشد ابر و بارش پراکنده باران همچنین گاهی رگبار و رعد و برق و تند باد مهیاست.

وی ادامه داد: بر روی دریای عمان تا دوشنبه وزش باد و برای امروز و فردا روی دریا و سواحل بارش پراکنده گاهی رعد و برق و دریا مواج پیش بینی می‌شود.

حیدری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان زرآباد با حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و شهرستان زابل با حداقل دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین شهرهای سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار