کلنگ احداث دو کارخانه پوشش ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن و ورق‌های رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال با اعتبار حدود ۵ هزار تن به زمین زده شد.

عملیات احداث کارخانه‌های پوشش ورق گالوانیزه و رنگی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان آغاز شد.

امیر حسن‌زاده معاون استاندار کرمان در این مراسم گفت: این پروژه طبق مطالعات انجام شده در استان با سرمایه‌گذاری ۵۰۰۰ میلیارد تومان در کرمان اجرا شد.

وی با بیان این مطلب که ذخایر معدنی جنوب استان از شمال کرمان غنی‌تر است، افزود: استان از حوزه معدنی به سمت صنعتی سوق یافته و رتبه کسب و کار استان ما نیز ارتقا یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: شهرک خورشیدی در سه ماه قبل کلنگ‌زنی شد و دست سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌فشاریم.

وی با اشاره به اینکه ذخایر معدنی جنوب استان غنی‌تر از شمال کرمان است، عنوان کرد: شرکت گل‌گهر پای کار آمده تا فاصله میان شمال و جنوب استان را در زمینه توسعه کاهش دهد.

حسن‌زاده، توسعه نیروی انسانی در کنار توسعه استان را مهم دانست و گفت: نیروی کار متخصص و ماهر نیاز است که استان اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است.

محمد‌هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نیز گفت: نظام مالیاتی باید در خدمت تولید و فعالیت‌های مولد و سرمایه‌گذاری در کشور باشد؛ لذا تکمیل زنجیره ارزش به عنوان نیاز اصلی در سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در حال انجام است؛ به طوری که سرمایه‌گذاری‌های چند ۱۰ هزار میلیارد تومانی در دو سال اخیر در استان کرمان انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان به لحاظ منابع و سرمایه انسانی غنی است، اظهار کرد: استان کرمان همچنین افراد برجسته‌ای را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی به کشور تقدیم کرده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: لازم است به بخش خصوصی اعتماد کنیم و مسیر را برای سرمایه‌گذاری آن‌ها هموار کنیم تا شاهد اتفاقات بزرگی در کشور باشیم.

وی گفت: تلاش دولت در دو سال گذشته براین بوده تا مشکلات ساختاری در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری و ثبات در قیمت‌ها را مدیریت کند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان هم گفت: استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در بخش‌های مختلف برای تولید و اشتغال دارد و باید از این فرصت برای توسعه استان و شرق کشور استفاده شود.

وی از سرمایه‌های اجتماعی استان سخن به میان آورد و افزود: در کنار این ظرفیت‌های خدادادی نیرو‌های خوش فکر و بااستعداد و صنتعگران در استان وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با ابراز خرسندی از سوق کشور به سمت خودکفایی تصریح کرد: به عنوان دستگاه قضایی در کنار صنعت، اشتغال و تولید قرار داریم و اقداماتی در راستای جلوگیری از بیکار شدن نیرو‌ها و راکد شدن واحد‌های تولیدی اقداماتی انجام دادیم.

بنا به این گزارش، کلنگ احداث دو کارخانه پوشش ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن و کارخانه پوشش ورق‌های رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال با اعتبار حدود ۵ هزار تن به زمین زده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار