اصلانیان: اوسمار از عهده تیم بزرگ پرسپولیس برنمی آید/ مدیران فقط با احساسات هواداران بازی کردند

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان واکنش نشان داد.

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: در روز‌های اخیر با اسم‌های بزرگ  از جمله برانکو بازی کردند و بعد به سرمربیگری  اوسمار ختم شود. یک مقدار به زعم کارشناسان و هواداران نمی‌تواند کار اشتباهی باشد، چون پول ندارند. اما اگر می‌توانستند مدیران پرسپولیس ۲، ۳ بازیکن بگیرند و کادر فنی قبلی را حفظ می‌کردند خیلی بهتر بود. البته زوایه‌ای وجود داشته که شفاف نگفتند و  با گل محمدی قطع همکاری کردند. به نظرم روی کاغذ اوسمار مربی کاربلدی به شمار نمی‌آید که از عهده تیم بزرگ پرسپولیس برآید و باید درویش پاسخگو باشد.

او ادامه داد: امیدوارم اوسمار بتواند  حاشیه‌های رختکن  تیم پرسپولیس را جمع کند و وزن دانش  سرمربی  تیم بزرگ پرسپولیس باید بیشتر از بازیکنان داخل زمین باشد که در حال حاضر به این صورت نیست. امیدوارم او از لحاظ مدیریتی بتواند تیم را جمع کند، اما خیلی به نظر نمی‌آید که بتواند این کار را انجام بدهد. با توجه به تجربه ام می‌گویم که اگر اوسمار ۲ بازی نتیجه نگیرد اجازه ادامه همکاری به او نمی‌دهند.

اصلانیان درباره اینکه اوسمار کارنامه درخشانی در تیم‌های سابق خود نداشته است، گفت: من یک مثال می‌زنم اگر به شما طناب دار مجانی بدهند شما باید خودتان را دار بزنید؟ این طور نمی‌شود که، چون اوسمار در کادر فنی بوده و قیمتش پایین‌تر از بقیه مربیان هست، سرمربیگری اش برای تیم بزرگ پرسپولیس قابل هضم نیست. شاید در تیم‌هایی بوده که نتایج برایشان اهمیت نداشته است، اما در تیم بزرگی  مثل پرسپولیس در صورتی که در ۲ بازی نتیجه نگیرد نمی‌گذارند نفس راحت بکشد و خیلی کار سخت است. نمی‌دانم درویش و دوستان چه فکری کردند که  بعد از اینکه با برانکو در قطر قهوه خوردند و  او ۳ بار جواب منفی داد در نهایت اوسمار را سرمربی انتخاب کردند.

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد اگر پول داشتیم اوسمار را به عنوان سرمربی انتخاب نمی‌کردیم پس چطور با برانکو مذاکره کردید. به طور حتم برانکو هم برای حضور در پرسپولیس یک قیمتی تعیین کرده و برای آوردن او هم پول نداشتید پس فقط با احساسات  و افکار هواداران  و فوتبالدوستان بازی کردید. مدیران پرسپولیس باید بدانند مردم فوتبال را می‌فهمند و متوجه می‌شوند که اکنون پای کدام دلالان وسط است و چه اتفاقاتی  دارد می‌افتد. من به آینده این انتخاب خوشبین نیستم.

او افزود: اگر شما پول نداشتید برای چه به قطر رفتید و با برانکو صحبت کردید که هوادار را آرام کنید که گل محمدی رفته  هیچ اتفاقی نمی‌افتد. حالا باید بگردند تا یکی بیاید به اوسمار کمک کند. به نظرم باید یکی را در کنار اوسمار بگذارند که با فضا آشنا باشد و تنها نمی‌تواند از عهده کار برآید.

اصلانیان تصریح کرد: به نظرم باید پیشکسوتی که دوره‌های مربیگری را گذرانده در کنار اوسمار بگذارند. سید جلال حسینی دستیار سوم هست و باید یک نفر را به عنوان دستیار اول اوسمار انتخاب کنند.          

مهاجم سابق آل کثیر درباره بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس گفت: او  دوباره به تیم پرسپولیس بازگشته است و امیدوارم در این سن و سال آماده باشد که به کار بیاید. اگر قرار باشد روی فرم نباشد خرید ناموفق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
شاید مربی خوبی باشه انشاالله که خیره مثبت نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
درویش،اگ جرات داشت تو ایران اینو معرقی میکرد اگ دسته یک نریم خوبه ایهمه دس، دس کرد آخرش کار خودشو کرد اگ مربی خویی بود ک دستیار نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
خداازتون نگذره
آخرین اخبار