درخشان: اوسمار تا پایان فصل به درد پرسپولیس می خورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم اوسمار تا آخر فصل به درد پرسپولیس می‌خورد و امیدوارم بتواند به تیم کمک کند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: اگرمربی  دیگری می‌آمد باید پول بیشتری می‌دادند و او  شناخت کاملی از باشگاه پرسپولیس نداشت و نمی‌توانست قهرمانی پرسپولیس را تثبیت کند. به نظرم اوسمار با بازیکنان بوده و آن‌ها را می‌شناسد. همچنین  تمام  مشکلات باشگاه     را می‌داند و از نوع سیستم و بازی بازیکنان آگاهی دارد بنابراین این انتخاب تا پایان نیم فصل دوم  بد نبوده است.  امیدوارم بتواند به پرسپولیس کمک کند و این تیم قهرمانی را دوباره لمس کند.

درخشان درباره اینکه از گل محمدی به دستیارش رسیدند و چرا او را حفظ نکردند، گفت: گل محمدی تصمیم گرفت که جدا شود و باشگاه تصمیم نگرفت که با این مربی قطع همکاری کند. گل محمدی نخواست با این مدیریت  ادامه بدهد و اگر قرار بود بماند این کار را می‌کرد. گزینه‌ای نزدیک‌تر از اوسمار دستیار گل محمدی کسی نبود که بگیرند. برانکو هم قبول نکرد و مربی آن چنانی هم در بیرون نیست که بیاید و برای نیم فصل دوم با پرسپولیس قرارداد ببندد و بتواند به آن‌ها کمک کند. من فکر می‌کنم اوسمار تا آخر فصل به درد پرسپولیس می‌خورد و ان شا الله بتواند به این تیم کمک کند.

 پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان می‌توانند با اوسمار به موفقیت برسند، گفت: اصلا هیچ  کسی نمی‌تواند ضمانتی  برای موفقیت پرسپولیس با این مربی را بدهد و باید ببینیم که عملکردش به چه صورت است و چطور برنامه ریزی می‌کند و بازیکنان را با هم هماهنگ می‌کند و کار‌های  تاکنیکی خود را پیاده می‌کند. همچنین باید ببینیم چقدر سواد و معلوماتش می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و همه این‌ها در آینده مشخص می‌شود که این مربی می‌تواند از داشته هایش استفاده کند یا نه!

او درباره اینکه اوسمار کارنامه درخشانی در مربیگری نداشته است، گفت: این موضوع  زیاد  در ایران تعجب ندارد، چون خیلی از مربیان نتایج خوبی نگرفتند، اما همیشه تیم دارند و این مربی هم شامل این موضوع می‌شود و حالا در باشگاه پرسپولیس  مانده است و می‌تواند تیم داشته باشد.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار