برف روبی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند رفت و برگشت از محور‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند از محور‌های شریانی و غیرشریانی استان برفروبی شد.

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از انجام ۳۰۰ مورد امداد رسانی، کمک و رهاسازی و ۴۰ مسافر اسکان موقت در راهدار خانه‌ها در این مدت یاد شده خبر داد.

وی به انجام عملیات راهداری در محور‌های نیز اشاره کرد و گفت: طی۲۴ ساعت گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند از محور‌های استان برفروبی شد. 

غلامی با اشاره به مصرف بیش از هزار و ۳۰۰ تن شن و نمک برای محور‌ها در این مدت اضافه کرد: هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت شماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.