فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری جاعل انواع پلاک‌های خودرو و موتور‌سیکلت با اقرار به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ های جعلی بر روی وسایل نقلیه خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: برابر اطلاع رسیده مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به طراحی پلاک‌های جعلی برای موتورسیکلت و خودرو‌های شوتی می‌کند رسیدگی به این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی و تحت کنترل قرار دادن همه تحرکات و اقدامات فرد مذکور، مشخص شد که این اخبار محرز و نامبرده در زمینه طراحی و نصب پلاک‌های جعلی خودرو‌های شوتی فعالیت گسترده دارد.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی از واحد صنفی مربوطه بازرسی و ۴۱ عدد ورق گالوانیزه برش داده شده جهت تهیه پلاک جعلی خودرو و موتورسیکلت و ۳۷ نمونه از اعداد و ارقام آماده شده جهت نصب بر روی پلاک‌ها به همراه یک دستگاه کیس کامپیوتر که با آن اقدام به طراحی می‌کرد کشف و ضبط و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه متهم هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد، گفت: او در اظهارات اولیه به بزه انتصابی اقرار و اظهار کرد تا کنون اقدام به نصب ۱۶۴ عدد انواع پلاک‌‎ جعلی بر روی موتورسیکلت و خودرو کرده‌ام.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.