بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب روستای قروچای دهگلان در دهه فجر

به گفته مدیرعامل شرکت آبفا کردستان، تصفیه خانه فاضلاب روستای قروچای شهرستان دهگلان با اعتبار ۴۸۵ میلیارد ریال دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان اظهار داشت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای قروچای در شهرستان دهگلان شامل طراحی، ساخت و بهره برداری از سیستم جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب با هدف تصفیه فاضلاب روستای ۵ هزار و ۳۸۸ نفری قروچای اجرا شده  است.

وی افزود: در این پروژه بیش از ۱۴ کیلومتر عملیات خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده و یک هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب این روستا را زیر پوشش خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب قرار می‌دهد.

فرهاد با بیان اینکه این تصفیه خانه در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۳۹۶ مترمربع احداث و ظرفیت تصفیه ۶۴۰ مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز دارد، گفت: برای اجرای کل پروژه نیز ۴۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 تصفیه خانه فاضلاب روستای قروچای دهگلان به عنوان دوازدهمین تصفیه خانه فاضلاب استان و سومین تصفیه خانه فاضلاب روستایی پس از تصفیه خانه‌های روستایی حسین آباد و قلیان سنندج وارد مدار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.