تریبون آزاد انتخاباتی برای انعکاس دغدغه‌های مردم و بیان خواست آنها از نمایندگان دور جدید مجلس شورای اسلامی به روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری برده می‌شود.

روستای بارده در ۴۰ کیلومتری مرکز استان در شهرستان بن است که با معماری سنگی بیشتر بناها، این روستا به روستای سنگی نیز معروف است.

وجود جاذبه‌های گردشگری و پیست اسکی، جاذبه‌های تاریخی و مذهبی هرساله تعداد زیادی گردشگر این روستا را برای گردش انتخاب می‌کنند.

ابراهیم حیدرپور عضو شورای اسلامی روستای بارده گفت: وجود زیرساخت‌هایی ازجمله انشعابات آب، برق، گاز وتلفن در این روستا صددرصد عملیاتی شده است، اما سیل مرداد ماه سال گذشته به برخی از زیرساخت‌ها همچون منازل مسکونی، معابر، مزارع کشاورزی و قنوات خسارت‌هایی را وارد کرد که روند بازسازی آنها همچنان ادامه دارد.

با وجود برخی کاستی‌ها دراین روستا وبا نزدیک شدن به انتخابات ۱۱ اسفند مردم بارده بااستقبال از استقرار تریبون آزاد در روستا، آن را فرصتی دانستند تا دیدگاه‌های خود را برای برگزاری انتخابات اعلام کنند.


بیشتر بخوانید


اهالی و ریش سفیدان دراین گفتگو بر حضور پرشور درانتخابات وانتخاب نماینده اصلح تاکید کردند. آنان عمل به وظایف قانونی، صداقت وپاکدستی، توجه به معیشت مردم وروستائیان، تصویب قوانینی برای توزیع عادلانه ثروت ومنابع را مهمترین درخواست خود ازنمایندگان می‌دانند.

جوانان روستا نیز رقابت سالم، تصویب قوانین حمایتی از جوانان واشتغال آنان و اصلاح برخی قوانین درنگاه یکسان به شهروندان وروستائیان را مهمترین خواسته خود از نمایندگان اعلام کردند.

اهالی بارده تاکید کردند همچون دوره‌های قبل درانتخابات شرکت می‌کنند تا باانتخاب نمایندگان شایسته درتشکیل دولتی شایسته سهیم باشند و فرصت سوءاستفاده را به دشمن ازاین میدان نخواهند داد.

روستای بارده ۳ هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت دارد که ترکیبی از دوقوم لر وترک هستند و باتقدیم ۲۵ شهید وفاداری خود را به انقلاب ونظام جمهوری اسلامی اثبات کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار