موضوع انتخابات باید به درستی برای مردم تبیین شود

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: موضوع انتخابات باید به درستی برای مردم تبیین شده و روزانه در ذهن‌ها آنان مرور شود.

احمد حاجی‌زاده امروز در جلسه با مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان که با موضوع فضاسازی و تبلیغات محیطی انتخابات ۱۴۰۲ برگزار شد، بیان کرد: در روز‌های منتهی به انتخابات هستیم و واقعیت این است که حالا باید تلاشمان را بیش از گذشته کنیم تا تنور انتخابات گرم‌تر شود. انتخابات پیش رو از مهم‌ترین انتخابات تاریخ است که دشمن فعالیت‌های خود علیه مدیریت افکار عمومی از مدت‌ها قبل شروع کرده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال در فرمایشات خود بر اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری تاکیدات ویژه داشته‌اند که ما مسئولان موظف هستیم منویات ایشان را عملیاتی کنیم. در این روز‌هایی که قرار گرفتیم تنور انتخابات باید بیش از گذشته گرم‌تر شده تا مردم در مرحله اول از زمان انتخابات و سپس از اهمیت آن مطلع شوند. 

رئیس ستاد انتخابات استان قم در ادامه عنوان کرد: در این راستا دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان باید ظرفیت‌ها و امکانات خود را بسیج کرده و پای کار بیاورند تا مشارکت حداکثری که مدنظر رهبر فرزانه است محقق شود، تبلیغات محیطی و فضاسازی ویژه انتخابات از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید توسط دستگاه‌های متولی اجرایی شود، موضوع انتخابات باید به درستی برای مردم تبیین شده و روزانه در ذهن‌ها آنان مرور شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار