رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت با شرکت ۲۲ دستگاه اجرایی این استان خبر داد.

ودود اسحق‌زاده گفت: امسال مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان نسبت به سال‌های گذشته متفاوت و در رشته‌های ورزشی از جمله مهارت‌های چالشی، گل کوچک، شنا، تنیس روی میز، شطرنج، داژبال و والیبال در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل با بیان اینکه این رقابت‌ها با شرکت ۲۲ دستگاه اجرایی استان در قالب ۵۵ تیم ورزشی به مدت ۲ هفته برگزار شد، افزود: این مسابقات جهت گرامیداشت روز جهانی مقاومت با شعار "کارمند تندرست، کارمند اثربخش" برگزار شد.

به گفته او، در این مسابقات و در رشته چالش‌های ورزشی در بخش مردان تیم آتش‌نشانی مقام اول، امور مالیاتی دوم و انتقال خون مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه محقق اردبیلی، بهزیستی و تامین اجتماعی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل گفت: در رشته داژبال آقایان تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان و امور زندان‌ها به ترتیب اول و دوم شدند و در بخش بانوان نیز تیم‌های امور مالیاتی، دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل ورزش و جوانان به ترتیب اول تا سوم شدند.

اسحق‌زاده افزود: در رشته تنیس روی میز آقایان تیم‌های شرکت گاز، شرکت آب منطقه‌ای و توسعه حل اختلاف به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم توحید فرازنده اول، عسگر پناهی دوم و مسعود عظیم‌پور و شاپور روحبخش به طور مشترک سوم شدند.

او گفت: در رشته والیبال هم آموزش و پرورش اول ، دانشگاه علوم پزشکی دوم و بانک کشاورزی سوم شدند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل افزود: در رشته گل کوچک آقایان تیم امور مالیاتی اول، امور دام دوم و جهاد کشاورزی سوم شدند و در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه محقق اردبیلی مقام اول و تیم اداره کل ورزش و جوانان مقام دوم را کسب کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.