اجرای بیش از ۲۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی این استان اجرا می‌شود.

هاشم علایی گفت: این طرح‌ها با هدف رونق تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری و همچنین افزایش تولید محصولات بر پایه صادرات محور در استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در حوزه صنعت، به عنوان یک اصل اساسی همواره مورد تاکید شرکت شهرک‌های صنعتی و مسئولان بوده است و تلاش بر این است تا واحدهای تولیدی بدون کمترین دغدغه‌ای، زمینه‌ ایجاد فرصت‌های شغلی در استان را فراهم سازند.

او با بیان اینکه توسعه صنعت استان و رونق کسب و کار، در گرو توسعه شهرک‌های صنعتی است، گفت: باید با تملک اراضی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، زمینه‌ حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم کنیم.

علایی بیان کرد: به منظور تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران، توسعه و ایجاد چندین شهرک و ناحیه صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد و پیگیری‌های لازم به منظور تملک اراضی مورد نظر و حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در کنار توسعه اراضی، تخصیص اعتبارات نیز برای تامین زیرساخت‌ها بسیار مهم است و تحقق این امر مستلزم تعدیل نگرش مسئولان استانی به توسعه شهرک‌های صنعتی است.

علایی شهرک‌های صنعتی را بهترین مکان ممکن برای حضور سرمایه‌گذاران برشمرد و افزود: واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط، ارائه تخفیف‌های پیش از موعد بهره‌برداری برای مناطق کمتر توسعه یافته و ارائه انواع بسته‌های حمایتی از جمله مشوق‌های سرمایه گذاری برای رونق اشتغال و تولید در نظر گرفته شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.