رهبری فرد: انتخاب اوسمار به خاطر حرف ۳ بازیکن فاجعه است/ در سال‌های آینده به مهاجرانی و پروین می‌رسیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اوسمار کارنامه‌ای ندارد و قبول کردن این مربی به خاطر حرف ۳ بازیکن فاجعه است.

بهروز رهبری فرد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: فوتبال ورزش غیر قابل پیش بینی است. شاید بتوانیم حدس بزنیم. من گفتم که تاجیکستان می‌تواند امارات را شکست بدهد و یک عده از دوستان به من خندیدند، اما تاجیکستان پیروز شد. این طور نیست که فقط اسم‌ها برنده شوند و نتیجه در طول ۹۰ دقیقه بازی مشخص می‌شود. ما نگران بازی با ژاپن هستیم در حالی که سوریه سد محکم برابر ما است. سوریه در هر مقطعی برابر تیم ملی ایران بازی کرده است بهترین بازی خود را انجام داده است. آن‌ها یک مقدار متعصب‌تر برابر تیم ما بازی می‌کنند. به نظرم از بازی با سوریه فینال ما شروع می‌شود. متاسفانه برخی از کارشناسان می‌گویند ما باید به فکر تیم ژاپن باشیم، اما سوریه هم برنامه ریزی کرده و مربی بزرگی دارد. اگر غفلت کنیم، چون مرحله حذفی هست از دور مسابقات جام ملت‌های آسیا خارج می‌شویم.  

رهبری فرد درباره اینکه بعد از این همه تاخیر و حواشی اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد، گفت: من فکر می‌کنم درویش در نشست خبری اعلام می‌کرد که می‌خواهم پدر پرسپولیس را در بیاورم خیلی بهتر از این رفتارهایش بود. آقای درویش! شما اسم‌هایی را مطرح کردید که خوشحال شدیم و بال در آوردیم که اگر یحیی گل محمدی رفت یک مربی بزرگ می‌آید، اما به دستیارش رسیدیم. من احترام خاصی برای اوسمار قائل هستم و هر انسانی در هر جایگاهی قابل احترام است، اما اسم‌ها چی شد و  در نهایت به دستیار گل محمدی رسیدند. کسی که کارنامه خوبی ندارد و در هر جایی بوده است نتایج خوبی نگرفته است. قبول کردن مربی به خاطر حرف ۳ بازیکن فاجعه است. متاسفانه به جایی رسیدیم که بازیکنان تیم برای تیم مربی تعیین می‌کنند. آقای درویش! شجاعت داشته باشید و بگویید که ۴ بازیکن از شما خواستند تا اوسمار سرمربی پرسپولیس شود.  من تاکنون ندیده بودم که بازیکنان بخواهند مربی انتخاب کنند.  

او درباره اینکه اوسمار می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد، گفت: من کارنامه اش را دیدم و در تیم‌هایی که بوده نتایج افتضاحی گرفته است. من شنیدم که تیم شباب الاهلی هم با تیم دومش بازی کرده  و ۵ گل به پرسپولیس زده است. من نمی‌دانم از گل محمدی با این همه افتخاراتش به اوسمار می‌رسند. اگر  این تیم نتیجه نگیرد، درویش می‌رود و ما و هواداران و نتایج می‌مانیم.  

 رهبری فرد درباره اینکه درویش بیان کرده که نمی‌خواهد برای مدیران بعدی بدهی بگذارد، گفت: بهتر است تیم پرسپولیس را بفروشد و حراج کند و آن که راحت‌تر است. یکسری از صحبت‌های مطرح شده با شعور مخاطب بازی کردن است. مثل اسم‌هایی که چیدند و من گفتم که همه این‌ها شو و نمایش است و به حرف خودم رسیدم و به یک مربی متوسط ایرانی با دستیار گل محمدی می‌رسیم و همین هم شد.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات درویش مبنی بر اینکه گواردیولا هم به ۲ ماه زمان نیاز دارد تا تیم را بشناسد، گفت: استانکو سال ۷۵ سرمربی پرسپولیس شد که ما رتبه دهم جدول را داشتیم و نیم فصل بود و  استانکو تیم پرسپولیس را قهرمان کرد. اگر مربی باشد ۳ بازی باقی مانده هم نتیجه لازم را می‌گیرد. حداقل تغییر و پیشرفت را می‌بینیم و یکسری از صحبت‌ها برای این است که به هوادار آرامش بدهند و خروجی خوبی این صحبت‌ها ندارد. مربی بزرگ ۲ بازی هم به او وقت بدهید بهترین نتیجه را می‌گیرد.  ما نمی‌خواهیم پیشرفت کنیم و درجا هم نمی‌زنیم، اما به عقب داریم می‌رویم. من فکر کنم همین طور پیش برویم در سال‌های بعد به  مهاجرانی، علی پروین و مایلی کهن می‌رسیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار