جوهری گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران ادارات با عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، زمینه مشارکت پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

سیدعباس جوهری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که در محل حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ستاد انتخابات استان تهران از یکسال پیش تا کنون، فعالیت خود را بر اساس اصل عمل به قانون در پی گرفته و تا روز انتخابات با جدیت این فرایند ادامه دارد.

وی افزود: تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب در مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات، تکلیف قانونی و شرعی همه مدیران اجرایی استان تهران است و همه باید برای اجرایی شدن آن اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان تهران گفت: پس از بررسی صلاحیت افراد، ۲ هزار و ۹۰۸ نفر تا کنون از سوی شورای نگهبان تأئید صلاحیت شده‌اند و با بررسی این افراد مشخص است که از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی، افراد برای تصدی کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: تا این لحظه، تعداد افراد تأئید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با وجود تمامی سیاه‌نمایی‌ها و فضاسازی رسانه‌های معاند نسبت به دوره قبل، ۱۷ درصد رشد داشته است؛ ضمن این که شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن فرصت دارد که نتایج نهایی صلاحیت افراد را اعلام کند.

جوهری با دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات گفت: امروز باید خدمات دولت و مجموعه نظام برای مردم بازگو شود، زیرا هنوز بعضی از افراد از این خدمات اطلاع ندارد و در فرایند دعوت آحاد جامعه به حضور در انتخابات سه وظیفه کار، ابتکار و خلاقیت را باید به بهترین نحو انجام دهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار