فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین المللی فجر در ۲ سینمای شهر رشت به صورت همزمان اکران می‌شود.

جلسه هماهنگی برگزاری همزمان چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان، امروز با حضور نمایندگان نهاد‌ها و سازمان‌های مشارکت کننده، مدیران ۲ سینمای رشت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

امیرحسین طاهری، مدیرکل ارشاد گیلان در این جلسه گفت: جشنواره چهل و دوم در سینما‌های ۲۲ بهمن و سپیدرود رشت از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

او جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را فرصتی دانست که علاقه‌مندان به هنر هفتم، به تماشای تازه‌ترین تولیدات این بخش می‌نشینند و گیلان، امسال هم میزبانی برگزاری همزمان این رویداد را دارد.

فاطمه فروتن، سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه گزارشی از هماهنگی‌های انجام شده برای همزمانی برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان ارائه داد.

سامانه‌های فروش بلیت سینما‌های مردمی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از امروز آماده ارائه خدمات به مخاطبان این رویداد هستند.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره چهل و دوم فیلم فجر، امسال ۴ سامانه آی‌تیک (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) عرضه بلیت‌های جشنواره را برعهده خواهند داشت.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.