ایتمار بن غفیر بار دیگر خواستار مهاجرت دادن فلسطینیان از نوار غزه به کشور‌های دیگر شد.

کابینه افراط گرای رژیم صهیونیستی علی‌رغم درخواست‌های بین المللی و حتی دیوان بین المللی دادگستری، همچنان بر نسل کشی در نوار غزه تاکید دارد؛ اقدامی که تنها با هدف دهن کجی از سوی مقامات صهیونیست انجام می‌شود. 

به گزارش الجزیره، ایتمار بن غفیر ، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر بر مواضع پیشین خود تاکید کرده و خواستار مهاجرت داوطلبانه فلسطینیان از نوار غزه شد. 

وی در این باره گفت: ما اقدام به ایجاد پایگاه‌های ارتش در غزه می‌کنیم و در مرحله اول مهاجرت فلسطینیان به خارج از کشور را تشویق می‌کنیم. صد‌ها هزار نفر می‌توانند به طور هوایی به کشور‌های امن منتقل شوند. 

این وزیر راستگرای صهیونیست در ادامه اعلام کرد: من به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تاکید کرده‌ام که سربازان اسرائیلی باید اجازه داشته باشند به فلسطینیانی که به مرز غزه نزدیک می‌شوند شلیک کنند. 

روزنامه هاآرتص در گزارشی به نقل از سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرده است هیچ تغییری در حق تیر نیرو‌های امنیتی اعمال نشده است و ما می‌کوشیم مانع از نزدیک شدن فلسطینیان به مرز شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خودت برو از فلسطین برو و بر نگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اوناسرزمینشونه کجابرن .برن تاشما نجسی های عوضی غاصب سرزمین اوناراغصب کنید شماگورتوناگم کنیدبری امریکاوانگلیس جای شمازباله های متعفن درسرزمین مقدس فلسطین وبیت المقدس نیست
United States of America
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
تواشغال گر وکودک کش از همان جا که آمدی برگرد مردم فلسطین در وطن خودشان هستند
آخرین اخبار