دستیار ویژه استاندار:

۶۷۷ طرح سیستان و بلوچستان به مرحله داوری شهریاران راه یافت

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: ۶۷۷ طرح و ایده پذیرفته شده از سیستان وبلوچستان به مرحله داوری استانی شهریاران راه یافت.

رضا جعفری گفت: طرح ملی شهریاران همزمان با سراسر کشور در سیستان وبلوچستان نیز آغاز شد که در نهایت و پس از اتمام مهلت قانونی تعیین شده جهت شرکت، استان سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

وی افزود: در مرحله اول حدود ۱۱ هزار طرح و ایده به دبیرخانه مرکزی ارسال شد و از این میان ۶۷۷ طرح به منظور داوری در سطح استانی مورد تایید و موافقت قرار گرفته است و امیدواریم در سطح ملی نیز سیستان وبلوچستان خوش بدرخشد.

به گفته جعفری، شهرستان هامون با ارسال ۱۳۳طرح در استان بالاترین میزان مشارکت را داشت و در ادامه نیز شهرستان‌های سرباز و نیمروز با ۱۰۳ و ۹۷ طرح در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت تاکید کرد: غربالگری این طرح‌ها در مرحله استانی نیز توسط ۳۰ نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان و آزاد اسلامی زاهدان انجام شد که هر یک از آن‌ها جزو دبیران تشکل‌های تخصصی بودند که در محل سایت (شهید) عظیمی دانشگاه سیستان و بلوچستان به مدت ۱۵ روز ارزیابی‌های لازم را انجام دادند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار