مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان از اکران همزمان ۱۶ فیلم چهل‌و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در این استان خبر داد و گفت: این آثار از ۱۶ تا ۲۳ بهمن در سینما بهمن و سینما روشای شهر زنجان نمایش داده می‌شود.

اصغر حاج علی اکبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان گفت: همزمان با آغاز اکران‌های فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر فروش بلیت برای استان‌ ها نیز به صورت برخط از طریق سامانه‌های تهیه بلیت آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: سامانه‌های فروش بلیت سینماهای مردمی چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، از ۹ بهمن‌ماه جاری، آماده ارائه خدمات به مخاطبان این رویداد هستند.

حاج علی اکبری ادامه داد: بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر، امسال چهار سامانه آی‌تیک (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir)، عرضه بلیت‌های جشنواره را برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان گفت: اکران همزمان آثار جشنواره فیلم فجر در استان ها گامی در راستای عدالت فرهنگی و هنری و فراهم کردن یک فرصت برابر برای علاقه مندان به سینما و هنرمندان این عرصه است.

حاج علی اکبری اظهار کرد: سینماهای معرفی شده بهمن و روشا دارای استانداردهای لازم برای پخش فیلم ها هستند که از ۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه سالجاری شاهد اکران این فیلم ها خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.