جاده مهاباد ارومیه، پرتخلف ترین در آذربایجان غربی

محور ارومیه – مهاباد پر تخلف ترین جاده‌ آذربایجان غربی شناخته شد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طی یک ماه گذشته طبق رصد دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت در سطح استان نزدیک به ۶ درصد تخلفات تخطی از سرعت مجاز در جاده‌های استان در محور ارومیه - مهاباد رخ داده است و این محور به عنوان پرتخلف ترین جاده استان شناخته شده است.

منصور نصرتی افزود: طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین آمار پلاک‌های خوانده شده توسط دوربین‌های پلاک خوان، بیش از ۲۸۷ هزار دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی در ماه گذشته از محور‌های برون شهری استان تردد کرده اند که از این تعداد نزدیک به ۲۶۷ هزار دستگاه خودرو شخصی و بیشترین تعداد پلاک غیر بومی مربوط به استان آذربایجان شرقی بوده و مجموع تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: سهم ماندگاری وسائط نقلیه غیر بومی در استان در بیشتر روز‌ها کمتر از یک روز بوده است و تنها ۱۰ درصد وسائط نقلیه غیر بومی مابین ۳ تا ۷ روز در آذربایجان غربی تردد داشته اند.

معاون فنی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: بیش از ۶۵۸ هزار وسیله نقلیه از استان آذربایجان غربی در سایر استان‌ها مشاهده شده است که استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، زنجان و قزوین بیشترین سهم مقاصد سفر را در استان‌ها دارا هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.