دستگیری ۱۹ سارق و مالخر سیم و تجهیزات برق رسانی در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۱۲ سارق و ۷ مالخر با پلمب ۷ کارگاه ضایعاتی دارای سیم برق سرقتی طی عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت: ماموران انتظامی سیرجان طی ۲۰ روز گذشته در اجرای طرح‌های امنیت انتظامی و مبارزه با سرقت سیم و کابل‌های برق موفق شدند، ۱۹ سارق و مالخر سیم برق را دستگیر و ۴۴ فقره سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان  افزود: در اجرای این طرح طی بازدید از ۲۷ کارگاه ضایعاتی،۷ کارگاه پلمب و ۵۰۰ کیلو انواع سیم و تجهیزات برق‌رسانی نیز کشف شد.

سرهنگ خواجه پور تصریح کرد: تشکیل گشت‌های ویژه، گشت رضویون، تشکیل گشت مشترک با اداره برق، برگزاری نشست و کارگروه مشترک و اثربخش با دستگاه قضا، فرمانداری و اداره برق از جمله اقدامات اجرایی و اثربخش پلیس در مقابله با سرقت سیم و کابل‌های برق بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه اجرای طرح‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت در شهرستان همچنان ادامه دارد، بیان داشت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مقابله با انواع سرقت و برخورد قاطعانه با سارقان اقدام خواهد کرد و شهروندان می‌توانند با رعایت اقدامات ایمنی برای اموال خود و گزارش موارد مشکوک پلیس را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار