معاون هماهنگ کننده ارتش مطرح کرد؛

آب های امن ایران برای توسعه دریامحور

امیردریادار سیاری بر برقراری امنیت دریاها و آب های آزاد توسط نیروی دریایی ارتش تاکید کرد و آن را بستر ساز توسعه دریامحور دانست.

امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین افتتاحیه دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه دریا محور اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در این سال ها در بحث سیاست های توسعه دریامحور توانسته اقدامات ارزشمندی در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در دریاها انجام دهد از جمله این موارد حضور در دریاهای آزاد برای برقراری امنیت است.

وی با بیان اینکه هر اقدام و اتفاقی مرهون امنیت است، برقراری امنیت آب های آزاد را لازمه انجام امور اقتصادی دانست.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مسئولیت برقراری امنیت دریاها هستیم و وظیفه حفط و صیانت از تمایت ارضی کشور را برعهده داریم و در هر شرایطی حافط تمامیت ارضی کشور خواهیم بود و در این شرایط امنیت توسعه در دریاها را نیز تضمین می کنیم.

وی برگزاری این همایش مشروط به موثر و عمل گرا بودن را گامی برای نیل به این هدف دانست و گفت: برگزاری این همایش در ارتباط با تمرکز بر موضوعات دریایی و سیاست های کلی دریامحور ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری است، که می تواند بسیار اثربخش باشد.

امیر دریادار سیاری بر تعیین سیاست ها، انسجام، همکاری و هماهنگی برای برگزاری این همایش تاکید کرد و افزود: برگزاری این همایش ها می تواند همگان را نسبت به موضوع توسعه دریامحور آگاه سازد و سیاست نامه ها، برنامه های توسعه و برنامه های پنج ساله بر اساس آن در نظر گرفته شود تا شاهد پیشرفت شایان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.