حجت الاسلام پورذهبی گفت: کسب علم و تحصیل دانش خدمت به مردم و انقلاب اسلامی است و باید اولویت دانش‌آموزان باشد.

 حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نمانیده ولی فقیه در کردستان در آیین نمادین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی در دبیرستان شهید محمد نامدارمرادی ناحیه یک سنندج  با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دانش آموزان به عنوان امید‌های آینده ایران اسلامی باید در مسیر تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: در آینده که مسئولیت‌های مختلف را در سطح جامعه به عهده می‌گیرید، باید بتوانید نقش موثری را ایفا نمایید.

حجت الاسلام پورذهبی به دانش آموزان توصیه کرد: مسئله تحصیل و کسب علم را جدی بگیرید و با تمام توان در این مسیر حرکت کنید تا برای خود، خانواده و جامعه تان مفید واقع شوید.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مهم‌ترین پیام انقلاب اسلامی توجه به معنویات در سطح جامعه بود، از دانش آموزان خواست در بعد معنوی خود را تقویت نمایند.

وی یادآور شد: دانش آموزان به عنوان آینده داران ایران اسلامی باید به این آب و خاک عشق بورزند و آن را به مثابه مادر خود دوست داشته باشند.

دانش آموزان درخصوص زندگی نظریه‌پردازان انقلاب مطالعه کنند

دانش‌آموزان در مسیر کسب علم تلاش کنند

استاندار کردستان  نیز در این مراسم اظهار کرد: در دنیا انقلاب اسلامی ما تفاوت بزرگی با دیگر انقلاب ها دارد و این تفاوت به بعد فرهنگی انقلاب می گردد.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: مردم ما از یک فضای فرهنگی که با اعتقادات آن ها همخوانی نداشت رنج می بردند و تصمیم گرفتند رژیم وابسته شاه را کنار بگذارند.

وی در ادامه سخنانش شخصیت امام راحل (ره) را شخصیت کم نظیری در طول تاریخ خواند و با بیان اینکه وظیفه داریم این شخصیت والا را در ترازی مقبول به همه معرفی کنیم، گفت: دشمن در جبهه مخالف سعی در تحریف واقعیت ها و شخصیت امام خمینی (ره) دارد.

استاندار کردستان با بیان اینکه دانش آموزان باید در خصوص تئوریسین های انقلاب مطالعه کنند گفت: امثال شهید مطهری و امام خمینی (ره) با تمام وجود به خدا، هدف، راه و ملت بزرگ ایران اعتقاد و ایمان قلبی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار