افزایش مجتمع‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان مطالبه جدی مردم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: افزایش شور و نشاط اجتماعی جزو مطالبات اصلی مردم زاهدان است که رونق و تعدد مجتمع‌های گردشگری باکیفیت در تحقق این خواسته تاثیر ویژه‌ای دارد.

داوود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری سیستان و بلوچستان در بازدید از یک مجتمع گردشگری در حال تجهیز زاهدان که به همراه مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان انجام شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در استان یکی از اولویت‌ها و خواسته‌های جدی مردم محسوب می‌شود که رونق و افزایش کمی و کیفی مجتمع‌های گردشگری در تحقق این مهم بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: خوشبختانه تعداد زیادی از مجتمع‌های گردشگری و تفریحی با حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در حال رشد و رونق هستند، اما ضرورت دارد تا مجتمع‌های بیشتر با خدمات‌رسانی بهتر و کامل‌تر در خدمت مردم قرار بگیرد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری سیستان وبلوچستان، دولت نیز با تمام توان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند و برای آن‌ها مشوق‌هایی را قرار داده تا در این استان سرمایه‌گذاری کنند و ماحصل این کار‌ها به نفع مردم و در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش نرخ بیکاری باشد.

وی ادامه داد: در راستای رونق گردشگری و صنایع‌دستی تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که سرمایه‌گذاران می‌توانند مراجعه کرده و از خدمات بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار