استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۶۸۱ طرح در استان در دهه فجر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افتتاح و کلنگ زنی ۶۸۱ طرح در استان با اعتبار ۹ میلیارد تومان از فردا در استان آغاز می‌شود.

علی احمد زاده در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان افزود: بهره برداری از پل شهید طیب در لنده و پل رود سمه در دیشموک از جمله طرح‌های مهم دهه فجر است.

استاندار همچنین با اشاره به اینکه اعتبارات سفر اول دولت رو به پایان است و اعتبارات تخصیصی سفر دوم به زودی شروع می‌شود گفت: درسفر دوم دولت ۱۳۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت‌ها و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در حوزه اشتغال به استان ابلاغ شده و به زودی عملیاتی می‌شود.

احمدزاده در این نشست همچنین تاکید کرد، مدیران سازمان‌ها برای مرمت و تجهیز گلزار مطهر شهدا بی تفاوت نباشند و در اجرای زیرساخت‌های این اماکن مقدس تلاش کنند. 

وی همچنین عنوان کرد: یک درصد اعتبارات نهاد‌ها برای امور ایثارگران درنظرگرفته شده که لازم است این مبلغ برای قبور مطهر شهدا و امور رفاهی ایثارگران هزینه و مستندات آن ارائه گردد. 

پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان هم در این جلسه از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان درسفردوم دولت به مجتمع توانبخشی ایثارگران خبرداد وگفت: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان هم ازطریق اعتبارات داخلی سازمان به این مجتمع اختصاص یافته که درصورت بهره برداری و راه اندازی این مرکز درمانی، بخش زیادی ازمشکلات وهزینه‌های درمانی ایثارگران مرتفع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.