استاندار اردبیل گفت: باید حل معضلات ترافیکی اردبیل به‌صورت جدی و ویژه در اولویت شهرداری و شورای شهر قرار گیرد.

سیدحامد عاملی در آیین تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری اردبیل به شورای اسلامی شهر، گفت: معضلات ترافیکی شهر اردبیل به یک مسأله عذاب‌آور برای مردم تبدیل شده است که حل آن باید به‌صورت جدی و ویژه در اولویت شهرداری و شورای شهر قرار گیرد و اقدامات لازم هم از سوی استانداری در دستور کار خواهد بود.

استاندار اردبیل گفت: شهرداری و شورای شهر فعلی اردبیل  یک انسجام و هماهنگی بی‌نظیری در راستای پیشرفت و توسعه شهر و‌ منافع عمومی مردم اردبیل دارند و اصلی‌ترین تأثیر این موضوع مهم، توسعه عمران شهری اردبیل بوده است.

به گفته او، شهرداری‌ها از اصلی‌ترین رکن‌های توسعه شهرها محسوب می‌شوند و از همین رو طی پارسال ۷۰۰میلیارد تومان و در ۱۰ ماه امسال ۴۵۰میلیارد تومان و در مجموع ۱۱۵۰میلیارد تومان به همه شهرداری‌های استان اردبیل تزریق شده است.

عاملی با بیان اینکه شهر اردبیل بیش از ۲۰۰ هکتار در فضای سبز کمبود دارد که با اجرای ۴ ورودی شهر اردبیل، ۵۰درصد این کمبود رفع خواهد شد، گفت: پروژه‌های عمرانی ۴ ورودی شهر اردبیل از مرحله طراحی و بررسی‌های فنی و تخصصی عبور کرده و در مرحله پیش آغاز عملیات اجرایی هستند.

استاندار اردبیل بیان کرد: در تأمین ماشین‌آلات شهرداری اردبیل اقدامات لازم در دستور کار بوده و در سال آینده هم بیش‌تر پیگیری و مورد توجه خواهد بود و در راستای منافع مردم، ۵۳۰ پرونده در کمیسیون‌های تخصصی شهرداری بررسی و صدور رأی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.