در سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به وطن و شروع دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در شهر خمین نواخته شد.

استاندار مرکزی در این مراسم گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در میانه اولین دهه از چهلواره دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی که یک تاریخ بسیار پُرفراز و نشیب اما با برآیند پیشرفت و حرکت بوده و پیام چهل و پنجمین بهار انقلاب نیز پیشرفت و حرکت است.

مخلص الائمه افزود: هیچ انقلابی در تاریخ انقلاب‌های معاصر جهان و قرن‌های اخیر این قدرت را نداشته که جهت‌گیری و مسیر حرکت خود را در مدت طولانی حفظ کند اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگری‌ها و رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری توانسته در این مقطع در شرایطی به مراتب مقتدرتر و پایدارتر نسبت به دهه‌های ابتدایی خود باشد و معادلات متعددی را در سطح بین المللی تغییر دهد.

مقام عالی دولت در استان مرکزی تأکید کرد: نظام اسلامی امروز در بسیاری از مؤلفه‌های قدرت و پیشرفت حرفی برای گفتن دارد و با وجود اینکه در دوره تنها رژیم کودتایی تاریخ ایران یعنی دوران پهلوی در هیچ فضیلتی برتری نداشتیم اما اینک در بسیاری از این مؤلفه‌ها به جهت رشد، حرکت و شتاب در رتبه‌های اول قرار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار