ویژه برنامه‌های دهه فجر در خاش آغاز شد

فرمانده سپاه خاش گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر، بخش‌های تابعه و مناطق روستایی این شهرستان تدارک دیده شده که حدود ۳۰ کمیته اجرای این برنامه‌ها را بر عهده دارند.


سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار  اظهار کرد: در نخستین روز از گرامیداشت دهه فجر، علاوه بر نواختن زنگ انقلاب، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: سرودخوانی، اجرای برنامه‌های ورزشی، نمایشی، طنز، خوانندگی آهنگ‌های انقلابی و نیز اعزام ۴۰ نفر از دانش آموزان به اردوی راهیان نور از برنامه های مهم اجرا شده در خاش بود.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: برگزاری همایش و گردهمایی نقش علما در تقریب مذاهب و تحکیم انقلاب اسلامی با محوریت مولوی شهید عبدالواحد ریگی از دیگر برنامه‌های شاخص در این شهرستان بود.

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی، نمایش عکس، کتاب و نقاشی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خاش به شمار می‌رود.
سردار مالدار اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین اقدامات ارزشمند نظام و دولت در منطقه است، بنابراین از مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی انتظار می رود، علاوه بر انجام دیدارهای مردمی خدمات نظام را برای اقشار جامعه بازگو کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار