شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از انتظار طولانی مدت پاسخ دهی کد دستوری ۶۳۶۲ استعلام یارانه حمایتی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

شهروند خبرنگار ما اقدام به خرید کالاهای مورد نیازش از طریق اسنپ مارکت کرده است اما هنگام استفاده از کالابرگ با مشکلاتی مواجه شده است و جهت پیگیری با کد دستوری ۶۳۶۹ که برای استعلام یارانه حمایتی در نظر گرفته شده است تماس حاصل کرد اما مدت زمان بسیاری در صف پاسخ دهی ماند و در آخر کسی پاسخگو نشد، این موضوع موجب نارضایتی ایشان شد و با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام من خریدی از اسنپ مارکت در تاریخ اول بهمن می‌خواستم انجام دهم. بعد خواستم از اعتبار کالا برگ الکترونیک هم استفاده کنم، ولی سه بار تلاش کردم تا خرید را انجام دهم، ولی سه تا دویست هزار تومان از اعتبار کالابرگ الکترونیک کم شده و خریدی انجام نشد. از اسنپ مارکت پیگیری کردم گفتند به ۶۳۶۹ تماس بگیرید. امروز از ساعت هشت صبح زنگ زدم اول گفت ۱۲۰ نفر در صف انتظار، ۱۲۰ دقیقه هم زمان انتظار الان ده ساعت گذشته فقط سه ساعت است که در نوبت یک هستم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 


بیشتر بخوانید:

گلایه سرپرستان خانوار‌ها از شارژ نشدن کالابرگ الکترونیک


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۶:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام شب بیست و هفتم دی ماه که باپنج روز تاخیر کالابرگ شارژ شد اقدام به خرید از فروشگاه به مبلغ هفتصد و هفتاد هزارتومان نمودم که میخواستم از شارژ اعتبار کالا برگ الکترونیکی استفاده نمایم که وقتی متصدی فروشگاه خواستند مبلغ مذکور را از کارت بنده برداشت کنند گفتند که بخاطر اینکه شامل تراکنش ناموفق شدم این مبلغ ازروی کارتم حذف شده بدونه اینکه خریدی انجام بدم مبلغ کن شد و به حساب فروشگاه هم واریز نشده وظاهرا برای اشخاص زیادی در سرتاسر کشور این مشکل بوجود آمده و هربار دوسه ساعت باید تو صف باشی مثلاً اگر اعلام کرد شماره بیست هستی و بیست دقیقه معطل می مانی بعداز پنج دقیقه اعلام میکند شماره ده هستی و بیست دقیقه درصف انتظار باید باشی زنگ هم میزنیم جواب نامربوط به من میدن
آخرین اخبار