شرکت در انتخابات وظیفه همگانی ملت ایران

امام جمعه موقت آبادان شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی ملت ایران دانست.

حجت الاسلام نجیبی امام جمعه موقت شهرستان آبادان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که همه باید در انتخابات شرکت کنند و خطاب به مسئولان نیز فرمودند که راه حل مشکلات کشور شرکت در انتخابات است .

او افزود: دشمنان می گویند در انتخابات شرکت نکنید زیرا شرکت در انتخابات سودی ندارد در حالی که حضور مردم در انتخابات بسیار برای کشور مفید است و ما وظیفه شرعی و ملی داریم که در انتخابات شرکت کنیم و دیگران را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنیم .

وی با اشاره به انتظاراتی که مردم از مسئولان دارند گفت: همه انتظار دارند مسئولان مسائل شخصی و گروهی را کنار بگذارند و به مردم خدمت کنند و این در صورتی امکان پذیر است که به فرموده رهبر انقلاب مسئولان کاردان، وظیفه شناس و بدور از تجملات باشند.

خطیب موقت نماز جمعه آبادان به فرا رسیدن 45 سالگی فجر پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: این ایام مصادف شده با سالگرد بعثت پیامبر گرامی اسلام و رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرموده اند که انقلاب اسلامی ایران مشابه بعث پیامبر است و این انقلاب مضمون بعثت را در دوره معاصر تجدید کرد و این نشان دهنده اهمیت انقلاب اسلامی ایران است .

این مسئول گفت: فردا همچنین روز فن آوری فضایی است بدون شک پیشرفت های فضایی کشور ما دشمنان را نگران کرده است و غربی ها از پیشرفتهای موشکی و فضایی ما نگرانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.