امام جمعه موقت یزد:

مردم برای مجلس، نمایندگانی امین و توانا را انتخاب کنند

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی گفت: مردم با کمال دقت و بصیرت، نمایندگانی امین و توانا را برای قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات در اسفندماه سالجاری، افزود: نقش نمایندگان در قانونگذاری بسیار اهمیت دارد و باید مردم به نمایندگانی اصلح رای دهند.

او همچنین به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: نقش این مجلس در کشور بسیار مهم است و مردم به این موضوع حیاتی هم دقت نظر خاص داشته باشند.

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: حضور گسترده مردم در ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید همراه با بصیرت و شور فراوان باشد.

آیت الله مدرسی، دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: مردم در کنار امام راحل (ره) بر طاغوت وابسته به استکبار پیروز شدند.

او گفت: ملت ایران با انقلاب مقدس خود موجب احیای مجدد دین و ارزش‌های انقلابی در کشور شدند و دست استکبار را در کشور قطع کردند.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی در ۴۵ سال گذشته به همراه داشته است که باید برای نسل جوان این پیشرفت‌ها و برکات حتما بیان شود.

آیت الله مدرسی به جنایات غاصبان صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: دفاع از حقوق بشر در نزد استکبار و دشمنان شعاری بیش نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
شما افراد امین و توانا را تائید صلاحیت کنید