معاون استاندار:

عملکرد طوایف سیستان و بلوچستان در حوزه انتخابات بسیار مطلوب است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه انتخابات نباید از لایه‌های اجتماعی عقب بمانیم؛ بنابراین باید به چهار رکن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بخش انتخابات توجه داشته باشیم.

 رضا شریفی  معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان  با اشاره به عملکرد مطلوب طوایف این استان در حوزه انتخابات، گفت: در حوزه انتخابات نباید از لایه‌های اجتماعی عقب بمانیم؛ بنابراین باید به چهار رکن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بخش انتخابات توجه داشته باشیم.

وی افزود: به طور مستمر در جلسات شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کردیم که هر توسعه‌ای مستلزم دو بُعد سخت افزاری و نرم افزاری است.

وی افزود: در برخی از حوزه‌های سخت افزاری اقدامات خوب و بی نظیری انجام شده است، اما باید به بُعد نرم افزاری فرآیند توسعه نیز توجه شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید در جنگ روایت‌ها از ابزار رسانه‌ای جهت اقناع افکار عمومی استفاده شود، افزود: به جهت تبیین خدمات نظام اسلامی به مردم، بایستی تمامی پروژه‌های عمرانی دارای پیوست‌های اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای باشد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حوزه شاخص‌های توسعه‌ای در سیستان و بلوچستان دارای معدل بالایی هستیم، بنابراین باید تلاش کنیم تا همواره اقناع سازی لازم در دهک‌های میانی نیز به خوبی انجام شود.

شریفی گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی با استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای از جمله شورا‌های اطلاع رسانی و روابط عمومی ها؛ روایت گری جامع و کاملی از خدمات ارزشمند نظام اسلامی به مردم را داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر کار‌ها درست، واقعی و به هنگام اطلاع‌رسانی شوند، یقیناً می‌توانیم در اقناع جامعه موفق باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متاسفانه عملکرد برخی از مدیران متناسب با شتاب توسعه در استان نیست که لازم است توجه ویژه‌ای نسبت به آن شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار