پاسخگویی به مردم ملاک ارزیابی مدیران قم است

استاندار قم پاسخگویی به مردم را از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی مدیران یاد کرد و گفت: مدیران غیرپاسخگو جایی در سیستم مدیریت استان ندارند.

سید محمد آقامیری روز شنبه در قرارگاه جهاد تبیین استان قم، بیان کرد: تکریم مردم و پاسخگویی به ارباب و رجوع باید به‌صورت توأمان توسط مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دنبال شود.

استاندار قم تاکید کرد: مدیران و مسئولان باید مشکلات و گرفتاری‌های مردم را مشکل خانواده خود دانسته و با همان روحیه و پشتکار نسبت به حل آن اقدام کنند.

آقامیری همچنین بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در ادامه سفر‌های استانی استاندار، مدیران کل، با اختیارات استاندار در بخش‌ها و روستا‌های استان حضور خواهند یافت تا ضمن بررسی میدانی مشکلات و دغدغه‌های مردم، به مشکلات و مسائل روستائیان از نزدیک رسیدگی کنند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران برای حل مشکل و مسائل باید در بین مردم حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: مدیران استانی با اشراف کامل از زیرمجموعه‌ها و رسالت‌های کاری خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند.

آقامیری با بیان اینکه مردم همواره قدردان خدمات جهادی و بی‌وقفه مدیران خدمتگزار بوده‌اند، گفت: مردم خدمات صادقانه مسئولان را به‌خوبی درک کرده و حامی و پشتیبان آنان هستند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: در موضوع انتخابات باید به دنبال کار‌های میدانی بوده و با خدمات شبانه‌روزی، توطئه دشمنان در ناامیدی سازی مردم را خنثی کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه دشمن تمام امید خود را بر کاهش مشارکت مردم متمرکز کرده است، افزود: جنگ واقعی دشمنان امروز با مردم ایران است نه با مسئولان آن و به هر اندازه که مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، امید دشمنان در ضربه‌زدن به ملت ایران کم‌رنگ‌تر خواهد بود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار