وجود ۲۰ سوئیت ویژه دانشجویان متأهل دانشگاه بیرجند

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: ۲۰ سوئیت ویژه دانشجویان متأهل این دانشگاه وجود دارد.

موسوی معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: با افزایش فضای خوابگاهی دختران و پسران دانشجو به ۴۶ هزار و ۲۸۴ مترمربع در دانشگاه بیرجند زمینه اسکان همه متقاضیان خوابگاه فراهم شد.

او افزود: اکنون هفت خوابگاه به مساحت ۲۲ هزار و ۳۳۴ مترمربع فضا با ظرفیت ۲ هزار و ۱۲ نفر ویژه برادران در بیرجند فعال است.

موسوی ادامه داد: همچنین ۲ هزار و ۶ دانشجوی خواهر دانشگاه بیرجند در هفت خوابگاه به مساحت ۲۳ هزار و ۹۵۰ مترمربع مستقر هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند با اشاره به خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه بیرجند، اظهار کرد: اکنون ۲۰ سوئیت به مساحت هزار و ۱۶۰ مترمربع در پردیس شوکت‌آباد بیرجند، پروفسور بهفروز و عبدالعلی بیرجندی در شوکت آباد ویژه متأهلان است.

او با بیان اینکه ۳ خوابگاه متاهلی با کمک خیرین در این دانشگاه در دست ساخت است، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این ۳ خوابگاه، ۳۶ سوئیت به مجموع خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه بیرجند افزوده می‌شود.

موسوی با اشاره به کمبود خوابگاه‌های متأهلی در دانشگاه بیرجند، گفت: خوابگاه‌های در حال ساخت بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجندتعداد دانشجویان متأهل این دانشگاه را ۲ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در سفر دوم هیأت دولت به خراسان جنوبی در خصوص خوابگاه‌های متأهلی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

او گفت: با توجه به برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص نهضت تأمین خوابگاه‌های متأهلی دانشگاه‌ها، در استان نیز این مهم را پیگیری می‌کنیم تا در این خصوص مانند خوابگاه‌های مجردی بتوانیم همه درخواست‌ها را پوشش دهیم.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.