استاندار سمنان:

شرکت‌های دانش بنیان به ارتقا رشد اقتصادی استان سمنان شتاب دهند

هاشمی بابیان اینکه این استان به لحاظ اقتصادی پیشرو در کشور است، گفت: به‌کار گیری شرکت‌های دانش بنیان به این رشد اقتصادی شتاب می‌بخشد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و علم پایه باید به تقویت رشد اقتصادی و افزایش فرآوری معادن استان منتهی شود، ابراز داشت: بنابراین این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی این پتانسیل‌ها برای ایجاد فرصت‌های شغلی در استان است.

وی افزود: انتظار می‌رود دانشجویان دانشگاه‌های استان سمنان از این نمایشگاه بازدید و از آن به بتوانند زمینه کسب و کار بهتری را برای منطقه فراهم کنند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه ایده برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دولت مردمی، روایت پیشرفت شایان تقدیر است، ابراز داشت: این نمایشگاه به ما ظرفیت‌های خوب سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار جدیدتر را برای استان یادآور می‌شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در راستای توجه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با بهره‌گیری از ظرفیت خدمات کسب و کار و شرکت‌های دانش بنیان و تأمین مالی از سوی دولت، اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری این رویداد‌ها می‌تواند به جدایی از روش‌های سنتی و پر رنگ کردن نقش شرکت‌های دانش بنیان بیش از پیش شتاب دهد.

استاندار سمنان اضافه کرد: استان سمنان در حوزه اقتصادی با ثبت کمترین میزان نرخ بیکاری، کاهش تورم، رشد اقتصادی، احیای واحد‌های راکد و سایر دستاورد‌ها از این دست، پیشرو و سرآمد کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.