کشف ۴۸ قبضه سلاح جنگی در سرپل ذهاب

فرماندار سرپل ذهاب از کشف ۴۸ قبضه سلاح جنگی شامل ۴۶ قبضه کلت کمری و ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری ماموران هنگ مرزی از مرز‌های این شهرستان در حین ورود به کشور خبر داد.

صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به اجرای طرح مقابله با ورود سلاح و مهمات قاچاق در مرز‌های این شهرستان، گفت : در پی اخبار واصله مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات توسط شخصی با هویت معلوم از معبر گروهان گرده نو پاسگاه هوان و با رصد فنی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۴۶ قبضه کلت کمری و ۲ قضه اسلحه کلاشینکف قاچاق توسط اکیپی متشکل از ماموران هنگ مرزی این شهرستان با تحت پوشش قرار دادن معابر مزبور از یک فرد متهم کشف شد.

وی از دستگیری یک نفر متهم در این رابطه خبر داد و گفت: مخلان نظم و امنیت کشور بدانند که نیرو‌های امنیتی و ضابطین قضایی شبانه‌روز برای تأمین آسایش و امنیت مردم در تلاش هستند و با هر کس بخواهد امنیت مردم را به خطر بیاندازد، برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهد شد.

فرماندار سرپل ذهاب از برخورد قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های نیرو‌های امنیتی و مسلح خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با هر انگیزه و هدفی موجب ایجاد ناامنی در منطقه شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.