رییس هیات نظارت بر انتخابات سمنان:

هر رای تیری به سوی دشمن است

حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی عربی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: هر برگ رای تیری به سوی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی عربی رییس هیات نظارت بر انتخابات سمنان در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت، چهار راهبرد مهم در تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۴۰۲ است و مردم در بخش مشارکت مسوولیت دارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با حضور مردم و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و با پشتیانی و حمایت مردم انقلاب اسلامی پیش آمده است و به عنوان نظام مقتدر و قدرتمند در جهان مطرح است.

وی بیان کرد: حضور حداکثری موجب حاکمیت و اقتدار نظام می‌شود، تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی در نیویورک ریشه در ۲۲ بهمن و ۹ دی دارد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: نمایش عکس رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی نیویورک نشان از اقتدار و قدرت نظام است و حاصل مشارکت در انتخابات های گذشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
رای می دهیم ولی نه به احزاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
هر رای یه قدم به بدتر شدن وضعیت اقتصادی این مملکت درست شدنی نیست چه با رای چه بی رای فقط
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
می ترسم این تیری را که پرت کنم به پیکر اقازادگان مملکت که اینک در دامن پرمهر و محبت دشمن در حال پرورشند اصابت کند و انان در روز قیامت یقه ما را بگیرند شما بفرماید ما چه کنیم و چگونه در قیامت پاسخگو باشیم