بحرینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جامعه اسلامی مهندسین با تمام توان به‌دنبال افزایش مشارکت در انتخابات است

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: آن چیزی که به‌عنوان خط قرمز در جامعه اسلامی مهندسین تعریف شده این است که مشارکت افزایش پیدا کند.

علی بحرینی، عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات اصولگرایان برای رسیدن به یک لیست مشترک برای انتخابات مجلس گفت: اصل بر این است که اصولگرایان به یک جمع‌بندی و لیست واحد برسند و افرادی که در جناح اصولگرایی دارای اعتبار و آبرو هستند قصدشان بر این است که به یک توافق و اجماع برسند تا مردم اعتماد بیشتری به جناح اصولگرایی کنند و همه بر دادن یک لیست مشترک مورد حمایت اتفاق نظر دارند.

وی ادامه داد: تشکیل لیست در ابتدای فرآیند قرار دارد و امیدواریم این اتفاق حتما بیفتد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: خیلی اختلافی بین اصولگرایان وجود ندارد. در جناح اصولگرایی اعضا و جبهه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و خیلی‌ها خود را در زیر یک چتر مشترک قرار دادند. 

بحرینی افزود: اصولگرایان یک رقابت جناحی برای رسیدن به لیست مشترک انجام می‌دهند و هر گروهی به‌دنبال پیدا کردن کاندیدا‌های واجد شرایط و اصلح است تا با هم توافق کنند که از بین همه لیست‌ها به یک لیست واحد برسند.

وی اضافه کرد: برای ائتلاف دیر نشده و هنوز هم شورای نگهبان افراد بیشتری را تاییدصلاحیت می‌کند و اگر مردم به جناح اصولگرایی اعتماد داشته باشند در لحظات آخر هم به لیست اصولگرایان اقبال نشان می‌دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: هدف غایی و اصلی جامعه اسلامی مهندسین برای این دوره از انتخابات مجلس این است که مشارکت را بالا ببرد لذا برای رسیدن به این هدف تمام اقدامات خود را در جهت تحقق این هدف تعریف کرده است.

بحرینی گفت: این تشکل مثل سایر گروه‌ها و احزاب سیاسی کاندیدا‌های اصلح را شناسایی می‌کند و ان‌شالله با سایر احزاب و گروه‌ها به توافق خواهد رسید.

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین هدفش ارتقای مشارکت است و ممکن است در تعریف لیست نهایی هر تصمیمی که بخواهند بگیرند تابع این هدفگذاری قرار بگیرد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی که جامعه اسلامی مهندسین عضو آن است کار ارزیابی کاندیدا‌ها را آغاز کرده یعنی در یک فرآیند دموکراتیک ارزیابی و بررسی می‌کنند که چه افرادی دارای توانمندی هستند و در تصمیم‌گیری‌ها و نظارت‌های مجلس موثر واقع می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم دلخوری‌هایی از دستگاه‌های اجرایی و برخی گروه‌ها دارند، اما مردم نشان دادند آن موقع که باید همبستگی خود را نشان دهند کوتاه نیامدند و مشارکت خود را نشان دادند. من فکر می‌کنم مشارکت خوبی در این انتخابات داشته باشیم.

بحرینی گفت: آن چیزی که به‌عنوان خط قرمز در جامعه اسلامی مهندسین تعریف شده این است که مشارکت افزایش پیدا کند و همه با این هدف در حال کار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دم مهندسان انقلاب اسلامی گرم همه با هم پای صندوق رأی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
من رای نمیدم
آخرین اخبار