فرماندار ویژه مهاباد گفت: تقویت روحیه از خودگذشتگی و ایثار، بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی بوده که به واسطه آن انقلاب اسلامی در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در یادواره شهدا که به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر گوگ‌تپه برگزار شد، گفت: رزمندگان جان خود را در دفاع از استقلال کشور و همچنین آرمان‌های انقلاب فدا کردند و به عاملی برای نجات کشور از دست بیگانگان تبدیل شدند.

وی اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی، زندگی و سرنوشت، توصیه و پیام‌های شهیدان ما باید در جامعه بازگو و به ویژه در اختیار جوانان قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر قدردانی از خانواده شهدا، ادامه داد: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های امام راحل (ره) و جانفشانی‌های شهدای والامقام به پیروزی رسید و درخت تناور انقلاب با خون شهدا آبیاری شد.

عباسی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه در دوران قبل و بعد از انقلاب با هم قابل مقایسه نیست، افزود: در سایه انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی و بهداشتی پیشرفت‌های بسیاری بزرگی حاصل شده که جزو دستاورد‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم تشکیل شده و تمام مسئولان و مدیران آن با رای و نظر مردم انتخاب می‌شوند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ دوره انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده، افزود: سازو کار اخذ رای در این دوره از انتخابات تسهیل و واجدان شرایط با ارائه کارت‌های کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و حتی کارت پایان خدمت می‌توانند رای بدهند.

عباسی از مردم خواست که از حق انتخاب خود و رای به افراد مدنظر استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.