طرح کنترل و نظارت بیش از۱۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی درمحور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۵۱۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی طی ۱۰ ماهه امسال در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تیمورباقری اظهار داشت: در ۱۰ ماهه امسال یک هزار و ۵۱۳ دستگاه، ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای اجرای طرح کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب ۱۴۶مانورمشترک، مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستور کار قرار دارد.

باقری در خاتمه خاطر نشان کرد:نتایج حاصل ازکنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و باشناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رأی لازم صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار