ثبت و پاسخگویی بیش از ۲۶۲ هزار تماس تلفنی با شماره ۱۲۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: بیش از ۲۶۲ هزار تماس تلفنی از سوی مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان یزد در سال ۱۴۰۲ ثبت و پاسخگویی شد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال تعداد ۲۶۲ هزار و ۳۶۱ تماس از طریق شهروندان با مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد (مرکز CRM) ثبت و رسیدگی شده است. 
 
او افزود: از این تعداد ۸۹ هزار و ۷۴۹ تماس بصورت خویش خدمت؛ شامل پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، اطلاع رسانی مدارک و سوالات متداول و ۱۷۲ هزار و ۶۱۲ تماس از سوی کارشناسان این مرکز بصورت ۲۴ ساعته و در طول ایام هفته ثبت و پاسخگویی شده است. 
 
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از ۴۰ هزار پرونده حادثه آب و فاضلاب به این مرکز اعلام که توسط اکیپ‌های امدادی آب و فاضلاب رفع شده است. 
 
علمدار گفت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روز‌های تعطیل، تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماس‌های راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.