ساماندهی میدان مطهری قم با حفظ بافت قدیمی انجام می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به ساماندهی میدان مطهری گفت: در این میدان تلاش کردیم بافت قدیمی حفظ شود و ۹ هزار و ۳۰۰ مترمربع عرصه، ۳ هزار مترمربع فضای سبز و ۶ هزار مترمربع احیا، بهسازی و آب‌نما داشته‌ایم.

عباس حلوایی‌زاده پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه بزرگ شهرداری قم با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ هزار میلیارد ریال که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، عنوان کرد: افتتاحیه‌های شهرداری قم به مناسبت دهه فجر به دو بخش تقسیم شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه افتتاح تقاطع سه سطحِ میدان نماز را داشتیم، مطرح کرد: امروز فعالیت‌های شهرداری قم در تقاطع غیرهمسطح حافظ، آسفالت معابر و پیاده‌رو‌های سطح شهر، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، سایت ایستگاه آتش‌نشانی مادر، آغاز عملیات ساختمان فرماندهی، ساختمان اداری، فرهنگی و انتظامی، فضا‌های ورزشی، فرهنگ‌سرا‌ها و ... را شاهد هستیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم ساخت قسمت آشیانه ایستگاه آتش‌نشانی مادر است، عنوان کرد: ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی نیز در بلوار کشاورز جنوبی آغاز عملیات اجرایی خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه سایت تمرین با عرصه ۲۸ هزار مترمربع نیز درحال احداث است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی به استاندارد‌های لازم رسیده‌اند این سایت می‌تواند محل مناسبی برای آموزش باشد.

حلوایی‌زاده از ساماندهی میدان مطهری یاد کرد و گفت: در این میدان تلاش کردیم بافت قدیمی حفظ شود و ۹ هزار و ۳۰۰ مترمربع عرصه، ۳ هزار مترمربع فضای سبز، ۶ هزار مترمربع احیا، بهسازی و آب‌نما داشته‌ایم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه ساختمان شورای اسلامی شهر قم نیز با بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسید، افزود: از دیگر پروژه‌های مهم شهری، پروژه تونل امام موسی صدر است که برنامه‌ریزی آن درحال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار