اقامتگاه‌های بوم گردی ظرفیت مهم گردشگری در کشور هستند

مدیرکل برنامه‌ریزی وزارت میراث فرهنگی گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از مهمترین ظرفیت‌های توسعه گردشگری کشور هستند.

ابوطالب قاسمی امروز در نخستین سمینار ملی آموزشی ارتقای کیفی سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور در اردبیل، گفت: آموزش از اهمیت ویژه‌ای در حوزه بوم‌گردی‌ها برخوردار است و این سمینار که برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود، به اهمیت آموزش می‌پردازد.

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث فرهنگی افزود: اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از مهمترین ظرفیت‌های توسعه گردشگری کشور هستند و با توجه به امر آموزش در این حوزه، می‌توانیم شاهد ارتقای کیفی آنها و تأثیر آن در صنعت گردشگری کشور باشیم.

به گفته او، سعی کردیم در این سمینار تمامی بهره‌برداران، مالکان و متقاضیان سرمایه‌گذاری اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان اردبیل به صورت حضوری و از سراسر کشور به صورت مجازی حضور داشته باشند تا از مباحث طرح شده در این سمینار مفید استفاده کنند.

قاسمی افزود: در این سمینار تنوع جدیدی به بحث آموزش در حوزه سرمایه‌گذاری در بوم‌گردی‌ها داده شده که برای اولین بار در کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

او در ادامه تصریح کرد: امیدواریم در ادامه بتوانیم چنین سمینارهایی را در راستای توسعه آموزش در سایر استان‌ها نیز برگزار کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.