میز خدمت مشاوران حقوقی در حاشیه شهر زاهدان برگزار شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت مشاوران قضایی و حقوقی در حاشیه شهر زاهدان برگزار شد.

زهرا ابراهیمی  گفت:: این میز خدمت با حضور چهار وکیل و ۲ قاضی برای کمک به رفع مشکلات حقوقی بانوان حاشیه شهر زاهدان در مسجد حضرت معصومه(س) برگزار شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مسجد به عنوان مرکز مهم دینی و مذهبی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته و محل مناسبی برای برگزاری دیدارهای عمومی و چهره به چهره مسوولان با مردم است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری میز خدمت در مساجد و حضور افراد تاثیر گذار همچون فعالان حوزه حقوقی در جمع مردم حرکتی ارزشمند است که زمینه طرح مشکلات و تسریع در حل شهروندان به ویژه بانوان را مهیا می کند.

وی تاکید کرد: یکی از مقوله هایی که در دفتر بانوان استانداری به طور ویژه در دستور کار دارد موضوع پیشگیری از وقوع جرم و کمک به رفع مشکلات حقوقی افراد کم بضاعت به وِیژه برای جامعه زنان است، چرا که هر جرم علاوه بر اینکه برای فرد و جامعه خسارت به همراه دارد دارای آثار فرهنگی و اجتماعی نیز است.

ابراهیمی اظهار کرد: در این راستا در هفته بزرگداشت مقام مادر نیز به همت دفتر بانوان استانداری با حضور ۶ وکیل و ۲ نفر از قضات و رییس دفتر حمایت از حقوق کودکان و زنان دادگستری استان خدمات رایگان قضایی به بانوان حاشیه شهر زاهدان که تمکن مالی نداشتند ارائه شد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار