نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: تبدیل اقتصاد دریا و استفاده از ظرفیت‌های دریایی به یک فرهنگ عمومی، ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت ارتش جمهوری اسلامی شهرستان جاسک گفت: تبدیل ظرفیت‌های دریایی و اقتصاد دریا به فرهنگ عمومی، از مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده که در دیدار با فرماندهان و امیران ارتش مطرح کردند و می‌طلبد که به‌عنوان یک ضرورت در دستورکار منطقه دوم ولایت ارتش جاسک قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط تاریخی و خاصی قرار داریم افزود: شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، پاسخی به یک نیاز و ضرورت تاریخی بود و در شرایطی رخ داد که قرن‌ها تجربه نظام طاغوتی و سلطنت را داشتیم.

امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه نقش انقلاب اسلامی و مردم در عرصه جهانی در راستای صدور انقلاب است، گفت: زمانی که امام راحل فرمودند (برای صدور انقلاب تلاش می‌کنیم) در واقع تصور برخی‌ها تصرف خاک کشور‌ها و کشور گشایی توسط سپاهیان اسلام بود، در حالی‌که صدور انقلاب اسلامی از طریق تصرف دل‌ها حاصل شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به این نکته که انقلاب اسلامی فقط ملی و منطقه‌ای نبود، گفت انقلاب اسلامی محدود به جغرافیای ایران نبود بلکه تمام جهان را تحت شعاع قرار داد و تاثیرات این مهم را در عرصه‌های مختلف جهان به خوبی مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به این نکته که آمریکا تلاش کرد مرز‌های جغرافیایی کشور‌های خاورمیانه را به نفع قدرت‌های استکباری تغییر دهد، افزود: اتفاقات و تحولات عظیمی در منطقه صورت گرفت، اما این تغیرات متاثر از انقلاب اسلامی است و در راستای اهداف این انقلاب تعریف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب‌های جهان موفق‌تر است، انقلاب اسلامی هیچ‌گاه با آرمان‌های خود قهر نمی‌کند و همین امر باعث گسترش مرز‌های ایمانی انقلاب شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که دشمن با جمهوری اسلامی مشکلی ندارد، چرا که جمهوری اسلامی در جهان زیاد است، گفت: دشمن از پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور هراس دارند و از این می‌ترسند که قدرتی در برابر زورگویی آن‌ها در منطقه ظهور کند به همین جهت تمام توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، نظامی به‌کار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.