معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ۶۵ طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی و گردشگری در شهرستان میبد افتتاح شد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم  بهره برداری از طرح‌های عمرانی در میبد گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۲ هزار و ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او افزود: دبیرستان علوم و معارف اسلامی، ساختمان جدید اداره گاز، افتتاح یک واحد گردشگری در روستای مزرعه کلانتر و آسفالت معابر و خیابان‌ها از جمله این طرح‌ها بود که به بهره برداری رسید.

 عزیزی خاطرنشان کرد: ۵۰ واحد مسکن گروه ساخت که زمین آن به متقاضان واگذار شده بود افتتاح و ۱۵۰ واحد بنیاد ساخت که سهم دولت در آن اجرا و در مرحله تیغه گذاری است به متقاضیانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، واگذار شد.

فرماندار میبد هم گفت: از ۶۵ طرح افتتاح شده، ۶ طرح با اعتبار هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان در بخش خصوصی و ۵۹ طرح هم در بخش خیری و دولتی بود که با ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

سید جمال سجادی پور با اشاره به تامین ۲ هزار و ۱۲۰ زمین برای مسکن میبد در دولت سیزدهم تصریح کرد: تاکنون ۶۵۶ واحد تحویل متقاضیان داده شده که ۲۳۰ واحد آن به صورت گروه ساخت و ۴۶۸ واحد بنیاد ساخت بوده است.

او، از آماده سازی هزار و ۶۰۰ واحدی جدید طرح مسکن در میبد خبر داد و گفت: این واحد‌ها در مرحله آماده سازی با پیشرفت ۳۰ درصد در حال انجام است که در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

فرماندار میبد اظهار داشت: در بخش ندوشن ۲۷۵ واحد در یک مرحله و ۴۰ واحد در مرحله دیگر و در بخش بفروئیه هم ۲۲۵ واحد در اختیار متقاضیان قرار گرفته است تا بتوانیم مهمترین دغدغه و نگرانی‌های مردم که مسکن است را در این دولت رفع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.