گشایش نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب در قزوین

نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب در دبیرستان شاهد نرگس قزوین و در بیش از ۱۰۰ مدرسه دیگر استان گشایش یافت.

کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین در حاشیه برپایی این نمایشگاه ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب، دیروز، امروز و فردای انقلاب را روایت می‌کند و بسیار امیدآفرین نیز هست.

علیخانی ادامه داد: نوجوانان در بازدید از این نمایشگاه با دید عمیق خود می‌توانند به تحلیل مسائل مربوط به انقلاب بپردازند که همین مساله یکی از دستاورد‌های عظیم انقلاب که با هجمه و تهاجم فرهنگی دشمن نیز همراه است، خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در استان قزوین ۱۵ هزار دانش آموز رای اولی داریم، بیان کرد: برخی از این دانش آموزان با حضور در این نمایشگاه بینش عمیق تری را نسبت به انقلاب کسب خواهند کرد چرا که شرکت در انتخابات را یک حق و یک فرصت برای تغییر سرنوشت خود میدانند و نه صرفا یک تکلیف.

علیخانی یادآور شد: ضمن اینکه در برخی از غرفه‌های این نمایشگاه نیز به حوزه بانوان بعد از انقلاب اشاره شده که مهمترین نکته آن تغییر نگرش نسبت به جایگاه زنان در جامعه می‌باشد که الگو‌های عملی آن در تمام کشور مشهود است.

نمایشگاه دانش آموزش مدرسه انقلاب به صورت همزمان در بیش از ۱۰۰ مدرسه دخترانه و پسرانه استان و به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزای برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.