خوابیدن روسای شهرک‌های صهیونیستی مقابل دفتر نتانیاهو

رسانه‌های صهیونیستی عکسی را منتشر کردند که روسای شهرک‌های غلاف غزه شب گذشته در اعتراض به وضعیت شهرک‌هایشان در مقابل دفتر نتانیاهو خوابیده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی با منتشر کردن تصاویری فاش کردند که سران مقامات محلی شهرک‌های غلاف غزه شب گذشته در خارج از دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خوابیدند.

براساس گزارش المیادین، این رسانه‌ها همچنین به نقل از روسای شوراهای محلی غلاف غزه نوشتند: ما حاضر نیستیم اینجا را ترک کنیم تا زمانی که نخست وزیر به طور واضح به ساکنان ما بگوید که بازگشت به خانه امن است.

دیروز دوشنبه، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که شهرک نشینان غلاف غزه نامه‌ای به «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ارسال کرده و در آن بر عدم تمایل خود برای بازگشت به منطقه جنگی مگر اینکه تهدید برطرف شود، تایید کرده‌اند.

پیش از دیدار روسای شورا‌های غلاف غزه با رئیس دفتر نخست وزیری، مجمع غلاف اسرائیل نامه‌های اعتراضی به اسموتریچ ارسال کردند و در آن گفتند: دولت اسرائیل ما را رها کرده است. ما آماده بازگشت به منطقه جنگی نیستیم، مگر اینکه تهدید برطرف شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه گزارش دادند که حزب‌الله تأیید کرده است که تا زمانی که تجاوزات به نوار غزه ادامه دارد، جبهه شمالی اراضی اشغالی نیز فعال خواهد بود. این درحالی است که چندی پیش ارتش صهیونیستی توزیع اسلحه به هفتاد شهرک نزدیک غزه را آغاز کرد. با این وجود مقامات صهیونیست تایید کردند شهرک نشینان این منطقه دیگر به کابینه و ارتش صهیونیستی اعتماد ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
نتان یاهوی ضدبشر مرگت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
باید این تروریست های صهیونیست را از روی زمین محو کرد باید ساخت موشک های قدرتمند سرعت گیرد
آخرین اخبار