فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با بیش از ۳۰ پرونده کلاهبرداری در داخل کمد دیواری خبر داد.

 سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شهر "زیرآب " شهرستان سوادکوه و ارائه شکایت مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت و ساز ساختمان از وی بیش از ۱۰ میلیارد ریال دریافت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را که بیش از ۱۴ سال از شهرستان ورامین متواری بوده سرانجام در مخفیگاهش در داخل کمد دیواری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی  مازندران گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار و دارای ۳۰ پرونده قضائی بوده در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود و ۳۰ پرونده کلاهبرداری در استان‌ها دیگر اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه ساخت و ساز کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مجازاتش کنید
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
جاو مواد فروش هارو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
آفرین به این کشف ؟؟؟؟پس آن اختلاس گرهای چند صد هزار میلیارد آزادانه همه جا می گردند .عاقلان دانند؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
همیشه غر غر می کنید. حال آدم بهم میخوره. اینا مجری قانونن. یعنی وقتی بهشون میگن فلانی رو بگیر می تونن اقدام کنند. خودسر که نمیشه نابغه