به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، ۶ مسکن محرومین کمیته امداد با حضور مسئولان در بخش نگین کویرِ فهرج به بهره برداری رسید.

در این آیین که با حضور فرماندار فهرج، جانشین سپاه، معاون سیاسی فرماندار، نماینده امام جمعه، بخشدار نگین کویر، امام جمعه اهل سنت و جمعی از مسئولان محلی انجام شد، به صورت نمادین یک مسکن محرومین کمیته امداد از مجموع ۶ مسکنِ این بخش در روستای اسماعیل آباد افتتاح شد.

به گفته زمانی فر رئیس کمیته امداد بخش نگین کویر، برای احداث این پروژه که از تعهدات سفر مدیرکل به فهرج بوده، مبلغ ۵۳۰ میلیون اعتبار در نظر گرفته شده، که ۳۳۰ میلیون آن به صورت بلاعوض از سوی کمیته امداد تأمین شده و ۲۰۰ میلیون دیگر نیز بنیاد مسکن اختصاص داده است.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج نیز گفت: بخش نگین کویر از جمله مناطقی است که مورد توجه کمیته امداد حضرت امام در سطح کشور قرار دارد.

وی افزود: روز به روز با کار‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مددجویان کمیته امداد به خود کفایی و خارج شدن از حمایت مستقیم قرار دارند و درصد تحت پوشش رو به پایین است.

فرماندار فهرج از زمانی فر رئیس کمیته امداد بخش نگین کویر، به عنوان یکی از مدیران فعال شهرستان نام برد و از دغدغه وی در راستای کمک به محرومین خصوصا جامعه هدف تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.