نقش مهم بانوان در افزایش تولید و رونق اقتصادی

استاندار کرمانشاه نمایشگاه "خانواده و فرهنگ عامه" را نشانگر توانمندی زنان استان دانست و گفت : بانوان این خطه در افزایش تولید و رونق اقتصادی نقش مهمی دارند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه که در محل دائمی نمایشگاه‌های پارک شاهد کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه خودباوری و اعتماد به نفس تاثیر بسزایی در بالندگی و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی دارد، گفت : امروز فرصتی شد تا از این نمایشگاه که محل ارائه آثار و دستاورد‌های بسیار خوب بانوان استان در حوزه دانش بنیان صنایع دستی و تولیدات در بخش‌های مختلف اقتصاد دانش بنیان می‌باشد، دیدن کنم.

وی تصریح کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس تاثیر بسزایی نیز در افزایش شناخت از ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف دارد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است و بانوان کرمانشاه با عرضه تولیدات خود در بخش دانش بنیان فرصت خوبی برای شناخت تولیدات منطقه ایجاد کرده اند.

صحرایی با دعوت از هم استانی‌ها برای حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه‌های عرضه کننده تولیدات زنان گفت: این نمایشگاه نشانگر توانمندی بانوان به ویژه بانو‌های جوان است که با جدیت خود زمینه بسیار خوبی برای رونق اقتصادی و کمک به افزایش تولید فراهم کرده اند.

وی از دست اندارکاران و همه عوامل برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.

وی افزود: نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه به همراه دستاورد‌های بانوان در عرصه‌های مختلف با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله سرود همگانی، غرفه نقاشی کودکان، ویزیت رایگان و فروش انواع محصولات خانگی و صنایع دستی از ۱۶ لغایت ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در پارک شاهد نمایشگاه بین المللی برپا شده و بازدید آن برای عموم خانواده‌ها آزاد است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.