اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیرمجاز افغانستانی

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از کارفرمایان کرمانشاهی خواست با توجه به آمار بالای بیکاری استان از بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی و خدماتی خودداری کنند.

حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت : طبق ابلاغیه وزارت کشور و سیاست‌های سازمان ملی مهاجرت به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه؛ اشتغال و بکارگیری اتباع غیر مجاز (افغانی) در واحد‌های تولیدی و خدماتی استان کرمانشاه ممنوع و غیرقانونی است.

وی به تشکیل کارگروه کنترل و رصد اتباع غیرمجاز در استان در این خصوص اشاره کرد و گفت: تاکنون با اجرای طرح‌های مختلفی شمار زیادی از اتباع غیرمجاز در سطح استان توسط پلیس امنیتی عمومی استان دستگیر و از کرمانشاه طرد شدند.

سلیمانی از معرفی کار فرمایانی که اتباع غیرمجاز را به خدمت گرفته اند به مراجع قانونی خبر داد و تصریح کرد: برای کارفرمایان خاطی نیز در این طرح مجازات و جرم‌های سنگینی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه زخم خورده بیکاری است؛ هدف از اجرای طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز (افغانی) را اشتغال جوانان کرمانشاهی و سر سامان گرفتن آنان برشمرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.